قصص سكس شاب ينيك جارتة الجميلة

Share
Copy the link

قصص سكس شاب نسوانجي ينام مع جارتة الشرموطة من شدة جمالها الجميع يرغب في النيك معها اقوي حكاية جنسية جارتي الجميلة ذات الجسم الميلف البزاز الكبيرة والطيز الهايجة تحب النيك ومحرومة اليوم تدخل شقة جارها عشان يكيف كسها المثير اجمل قصص سكس حقيقية مكتوبة بشكل مثير.

شاب مع جارتة قصة جنسية رائعة ناكها ومتع كسها الساخن جعلها ترتعش من كتر الاثارة.

شاب مع جارتة الشرموطة احلي نيك ومص في الشفايف ولحس الكس ونيك احترافي ساخن ليلة جنسية مع جارتي الممنوحة احلي نيك في كسها وزبي هايج وقذف المنوي.

الصور والقصة.

 

قصص سكس عربي
قصص سكس عربي
قصص سكس
قصص سكس

القصة.

اسمي علي سني 25 سنه بعيش في قري من قري محافظة الدقهليه في بيت عائلي بسيط وجارتي اسمها ايه سنها حوالي 21 سنه متجوزخ واجد جارنا لاكن هيا مش من القريه متجوزه وهيا عندها 19 سنه الصراحة مكنتش بفكر فيها خالص بلرغم انها أوقات بتيجي عندنا وتقعد مع امي لحد ما في يوم كنت خارج لسه من البيت وعديت من علي بيتهم الي هو بيت العيله كبير مكون من أدوار ولكل ابن شقه كنت خارج الساعه 4 العصر لقتها بتجري ورا بنتها تجبها هيجني اول منظر بزازها وطيزها بلذات لما وطت علشان تجيب بنتها هوصفلكم جسمها هيا بيضه جدا عينها ملونه طولها حوالي 160 سم وهيا مش طخينه خالص رفيعه شويه بس جسمها مرسوم رسمة تهيج وهيا لابسه العيايه البيتي الحمرة ديما لبسها المعتاد وبعد كده بحب دبما اشوفها بيه بزازها مش كبيره اوي بارزة وحلوة جدا منظر شفايفها يخليك متبطلش تبوس فيها طيزها بارزة شويه ومدورة مش كبيره برضه ومتناسقه جدا مع جسمها حاجه علي هواي جدا لاني مش بحب المربربه خالص المهم البيت الي هيا عايشه فيه بخله جدا رغم ان معاهم فلوس اكتر من أي حد غني واراضي زراعيه كتير جوزها مسافر وهيا قعده في شقتها في بيت العيله وبدات كل يوم اتبعها كانت ديما بتلبس عبيان بيتي واكترها مش جديد ومستعمل كتير جدا المهم في يوم وده بلنسبالي من اسعد أيام حياتي البيت عندي كلهم سافرو في عزة في مكان بعيد وهيباتو في يوم
اية خبطت فتحت بتقولي مامتك هنا
انا : قولتلها زمانها جايه اتفضلي لحد متيجي
ايه : قالتلي لا هاجي لما مامتك تيجي
انا: قولتلها خايفه مني ليه تعالي هيا زمانها جايه ومتخفيش وطلعت بره كده اني ادخلها
فعلا دخلت لغرفة الاستقبال وقعدت قمت قافل الباب براحة خالص علشان متسمعش انا مش في نيتي اني اخدها غصب المهم دخلت وحطنلها فاكهه وكاكولا وقعدنا شويه نتكلم
انا : ازيك يا ايه عامله ايه واخبار جوزك ايه
اية: **** يسلمك كله تمام وانته عامل ايه
انا : الحمد لله بخير جوزك هيجي امته \اية : مش عارفه بس علي السنة الجايه كدة
انا : قربت منها اكتر وقولتلها انا عايز منك حاجة هتبقا سر مبينا
اية : اكيد طبعا لو اقدر اعملها طبعا
انا :صدقيني تقدري ومفيش أي مانع او أي حاجه تمنعك قطعتني وقالتلي
ايه : طب هو ايه الي اقدر اعملهولك ومش هتاخر
انا : قمت وقفت علشان أحاول اقنعها ونا واقف احسن وبرضه برتاح كده خصوصا ونا متوتر قولتلها نتي عارفه اني محترم وهخاف عليكي لاكن الحاجة دي بتيجي كدة الصراحة بقا انا عايز انام معاكي
ايه : وقفت وقالتلي انته مجنون انته شايفني ايه انا ست محترمة وكانت ماشية مسكت ايدها وقولت
انا : انا عارف ده وانتي عارفه اني محترم بس ده احتياج وطلب بطلبه منك
ايه : سيب ايدي
انا : ساعديني علشان خاطري نا عمري مهضرك وهيا مره وهنساها
ايه : عايزني اخون جوزني
انا : ابدا اوعي تسمي دي خيانه نتي بس هتريحي جسمك وهرتا حنا كمان مش بنعشق بعض ولا قوانا نهرب سوي يعني دي مجرد ساعه بس علشان خاطري وفقي
ايه : لا طبعا أوافق علي ايه
انا : انتي مش هتخسري حاجه نتي مفتوحة محدش هيعرف أي حاجه وبرضه جوزك مسافر بقاله كتير يعني زمانك علي اخرك
ايه : بس ده مش مبرر اني ابقا رخيصه
انا : بس دي فرصه ونتي عارفه اني مش هضرك ولا هنسيب اثر لحد يعرف حاجه طب قوليلي ايه الي منعك كده

ايه سكتت ومعرفتش ترد انتهزت الفرصه وحولت احط ايدي علي وشها شالت ايدي قولتلها انتي جميله اوي متحرمنبش منك دي مره بس
ايه : طب ولو مامتك جات او حد شافنا
انا : هما هيباتو وهيجو بكره لسه ومين هيشوفنا انتي دخلتي اهو ساعه ولا حاجه وهتطلعي وهكون مامنلك الطريق
اية : انا سايبه بنتي هشوفها وهفكر لو وفقت هجيلك الساعه 12 بليل علي امضمن ان كلهم نامو هما بينامو من 9 لو موفقتش مش هاجي نا طبعا عارف نظام البيت قولتلها يبقا مش هتيجي هما بيقفلو البوابه الساعه 9 قالتلي معايا نسخه قولتلها فكري كويس ابوس ايدك متحرميني منك ولو وفقتي نا عايز طلب
اية : اطلب
انا : لما تجيلي تلبسي عباية بيتي علي جسمك من غير داخلي وهاتي معاكي واحد استبن وقميص نوم
اية : كل ده كده هخاف منك
انا : ليه بس دا علشان ناخد راحتنا
اية ماشي هفكر واقولك

انا لو عباية ضيقه بتهيجني اكتر من أي حاجة تاني انا طبعا بعد لما ايه مشت كنت قطعت الامل خالص انها تيجي الساعه كانت 10:40 قولت اخد شاور كده فعلا عملت كدة ولبست برمودة قصيرة وتشيرت واستنيت علي امل الساعه بقت 11:20 بلظبط لقيت خبط خفيف خالص الفرحة مش سيعاني قمت فتحت الباب ولقيتها فعلا وقفه قدامي بس كانت متوضبه اوي وشها صافي خالص لبسه عبايه بيتي من بتوعها لونها بني خفيفه لزقه علي لحمها دخلتها وزبي واقف علي اخرهولقيتها عماله بتبص عليه قالتلي نا معاك اخرنا الساعه 2 ولو قبل كده احسن كانت بتكلمني وهيا مكسوفه خالص قولتلها اعرفي قبل مالمسك نا عمري مهضرك ثانيا أي حاجة هعملها فيكي هتتقبليها ولا لا قالت ليا وهيا مكسوفه انته الدكر وانا ملكك بس وره لا قولتلها متخفيش بس أي حاجه تاني عادي قالتلي اه وقلعت الطرحه وشعرها عملاه كحكة وجميل اوي لونه اسود جميل بيلمع قربت منها لقيت وشها بيحمر اوي قمت جاطت ايدي علي وشها وشادتها لحد ما شفايفي جم علي شفايفها وفضلت امص في شفايفها ولسنها فتره كبيره بعدها لفنها وحضنتها من ورة العبايه البني بتعتها خفيفه زبي لزق بين طيزها وفضلت اقفش في بواوها واوس والحس في رقبتها وهيا سايحة وعرقت جامدلفيتها تانية فضلت الحس في وشها بلساني لحس ولفيت وراها ونزلت علي ركبي علي علشان ابوس واشم واضرب اجمل طيز من علي العبايه فضلتابعبصها ةشام فيها واضربها عليها واقولها كسمك يالبوه أيها الطيز الفجره دي ونزلت علي رجله ابوس فيها ورجعت تاني احضن فيها من وره وامسك بزازها وبايدي التانيه اضربها علي طيزها وقمترافع العبايه لحد صدرها ونزلت رضاعه وتقفيش في صدرها لقيتها بتتاوه من المتعهونزلت العباي تاني وخبطها علي وشها براحة وفضلت الحس في وشها تاني وقمت منزلها علي ركبها قصاد زبي وفضلت تمص فيه وتمص في البيوض وتقولي داه يوجعني اوي بتقولها بلبون بنت متناكه قولتلها دا المطاول باكسمك بتاخدي مانع ولا انزل ىبره قالت مركبه لولب برحتك قررت وقتها اني لازم اعشرها انزل عشرتي في كسها ومرتضتش يرضه اقلعها حبيت اجرب معاها وضع اني انيكها واحنا وقفين ونا أكون وراها رفعت العبايه وخلتها وسعت رجليها شويه وقالت اول مره اجربه نزلت علي كسها بليته ووقفت تاني كسها مكنش محتاج يتبل لانه منزل عسلخليتها وقفه وقربت ضهرها لصدري وقمت رازعها في كسها لقيتها صوتت قمت حاطت ايدي علي بئها وفضلت ادقها لحد ما قربت اجيب قمت موقف وطلعت زبي لقيت كسها سايح قلعتها ةشدتها عليا واقعدت علي الكرسي وهيا علي رجل وزبي رشق في كسها وقولتلها اتنطتي يالبوه وفضلت تتنطت عليه شويه وختها وخلنا علي سريري نيمتها ونمت فوقها وفضلت ادقها لحد ماعشراها وغرقت كسها لبن ريحنا عشر دقايق وهيا تقولي هروح ازاي تعبتني قولتلها امي يامتناكه البسي القميص واتحزمي وارقصيلي وشغلت اغنيه ورقصنا سوي طول الرقص وهز طيزها وبزازهاوالبعبصه والضرب علي الطيز وتقفيش البزاز خلاني اهيج خلتها تسجد علي الأرض وركبت فوقها وفضلت انيكها واربها علي طيزها وخلتها تفنسلي ورزعته وركبتها ركوب كامل جسمها كل مش باين تحتي لحد مقربت انزل طلعته بسرعه وخلتها تلبس العبايه بتعتها ورفعتها ودقيته في كسها لحد ما خلاص هنزل طلعته وغرقت وشها لبن وكانت مستمتعه جدا وزبي خلاص لحم زبي وجعني ههههه ختها الحمام وهيا لبسه العبايه وفضلتت اضربها علي طيزها وكنت عايز اعمل حمام قولتلها تستاهلي مايتي يالبوتي طلعت زبي ولفتها وغررقتها مايهالمنظ هايجني والبول علي طيزها وجسمه ا ونا مش هقرف من نفسي هجت اكتر ورفعت العبايه ونكتها اخر نيكه وكانت بعنف شديد ونزلت لبني علي بزازها بوشها وهيا لبسه العبايه قولتلها يلا استحمي رفضت وقالتلي لا نا عايزه افضل كده اليله دي وفعلا مشت وهيا كلها نيك ووشها وجسمها متغرق قولتلها ارتحتي متعتك قالتلي اه وسكتت قولتلها هتجيلي تاني قالتلي لما بيتك يفضه تاني عرفني.