قصص سكس بحب جارتي كل يوم انيكها

Share
Copy the link

قصص سكس بحب النيك جدا كانت جارتي مثيرة دائما تشتهي الجنس وزوجها بارد يتركها بمفردها طول اليوم وانا وهي في وش بعض كانت تختار ملابس مثيرة وتتعمد اغراء زبي وفي يوم تركت الباب مفتوح انيكها باقوي الوضعيات قصص سكس انيك جارتي كل يوم .

سكس جارتي الشرموطة تمص زبي وترقص وتتدلع وتمص زبي كثيرا ثم تركب علية وتتنطط علي الزب وتهري كسها قصص سكس جديدة مع جارتي القحبة .

جارتي ميلف بزازها كبيرة وطيزها جامده تمشي طيزها ترقص وزبي يهيج ادخل منزلها انيكها باقوي الوضعيات وقذف المنوي في كسها الساخن .

 

قصص سكس
قصص سكس

 

القصة .

 

صباح الخير أو مساء الخير حسب توقيت قراتك للقصه ومع العلم كل القصص اللي بكتبها هنا حقيقية وحصلت بالفعل معايا وفي منها اللي مستمر وفي اللي كان مصلحه وانتهت
قصتنا انهارده حصلت من سنتين كان عندي جارنا مسافر علي طول في الكويت وبينزل كل سنه شهر اجازه وكانت زوجته وبنته عايشين في الشقه اللي فوق مني حصلت بينهم خلافات وكانت واصله للطلاق بسبب أنه حب واحدة وعاوز يتجوزها ومراته وبنته رافضين مراته عارفه اني ليا في شغل السحر والكلام دا فنزلت كلمتني قولتلها الشغل معايا مش هيعجبك عشان شغل الجلب بيكون بنجاسه فردت عليا انا موافقة اهم حاجه يرجع ليا انا وميشوفش غيري قولتلها تمام هعدي عليكم بليل واخلصلك شغلك هاتي صورة لجوزك وصوره ليكي اجهز الدنيا لحد بليل قالت تمام المهم اخت الصور منها وهي طلعت شقتها وانا فضلت اكشف عالصور وعرفت أن هو بيعشق مراته وبنته وبينيك أخته كمان وهي اللي غيرانه من مراته فعملت سحر تفريق أنه يكره مراته ويتجوز عليها وهي اللي وقعت صاحبتها في طريقه وعرفت كمان أن بنته متجوزه عرفي في الجامعه قولت احا العيله كلها متناكه وانا معرفش طيب انا لازم انيك الثلاثة سوا وعلي سرير واحد المهم اليوم عدا وجينا للليل الساعه تسعه اتصلت عليها قالتلي اطلع طلعت كانت هي وبنتها قولتلها ادخلي ظبطي نفسك عقبال ما اتكلم مع صفاء شويه جات جنبي قالت اعمل ايه قولتلها نظفي الشعر اللي في جسمك عشان الكتابه تكون علي اللحم وشوية مكياج كدا ولانجيري علي ذوقك بصت في الأرض ومشيت علي طول بصيت انا لصفاء بنتها لقيتها فرسه وانا مكنتش واخد بالي منها فبتقولي عامل ايه ياعم ابراهيم قولتلها زعلان أوي منك قالت خير وبتضحك قولتلها اسلام بيضحك عليكي وهيسيبك برقت واتخدت وجريت قفلت الباب بتاع الصالون كويس وجات تعيط وتقولي كنت حاسه بقاله فتره متغير معايا قولتلها متخافيش بعد ما اخلص موضوع بابا وماما هظبطلك موضوع الواد دا وهخليه يجي يتجوزك علي طول بس تسمعي الكلام قالتلي هتعمل ايه قولتلها انا ندخل مع امك جوا هنولع شمع وبخور وهنيكها عشان ابوكي يرجعلكم بعد ما تشوفي النتيجه وتلاقي بابا بقي تحت طوعي ماما نتفق انيكك زيها امتا بقيت بتكلم معاها بدون حياء ولا كسوف عشان كنت مفكرها عيله اتاريها مره واتناكت لما شبعت سكتت شويه وقالت بص ياعم ابراهيم من قبل ما تعمل حاجه لماما انا موافقه عشان انا عارفه انك مش هتضحكعليا قولتلها تمام قمت حاطط ايدي علي بزازها وبقولها اذاي مشوفتش دول قبل كدا ابتسمت واتكسفت وقالت أنا هدخل الاوده اذاكر وانت معاك الفرسه دي ياريت تقدر تسد معاها انا بسمع بابا بيهنج معاها في أول الليل قولتلها لو هي وانتي ومعاكم اتنين تاني انا اقدر اقوم بيكم وافشخكم ضحكت ومشيت شربت سيجاره كانت هناء خرجت من الغرفه رايحه الحمام دخلت عليا الصالون وهي لابسه برنص وبتقولي هاخد دش بسرعه واخرج نشتغل قولت براحتك مش مستعجل دخليني عند البوتجاز اعمل شاي وأجهزة الشمع دخلت المطبخ قدامي ووقفت تعملي شاي وانا بحكي فيها بدون قصد بس لقيتها ملبن فرسه عاوزه خيال يقدر يرودها المهم عملت الشاي و تحت الحمام وانا وقفت اكتب علي الشمع الطلاسم اللي هشتغل بيها وشربت الشاي وسيجارتين الوقت فات محسيتش بنفسي لقيتها جاتلي وبتقولي انا جاهزة بصيت ليها لقيتها حوريه واقفه قدامي قولت شرموطه وهتتفشخي الليله اتكسفت قمت ممسكها الشمع وانا مشيت وراها وعيني علي طيزها بلمح بعيني لقيت البنت بتبص علينا من ورا باب اودتها قمت مشازورلها بايدي من غير امها ما تاخد بالها وقمت داخل مع امها اودة نومها ركنت الشمع علي التسريحه وبتبصلي وبتضحك خفيف قمت قربت منها وحدتها في حضني و بوست رأسها لقيتها اتنهدت ودخلت تمسك رأسها في صدرى فقربت من ودنها وبقولها المفروض اني انيكك وننزل سوا ونبل الشمع من لبني ولبنك تحب تكون نيكة شغل سريعه وننزل علي طول ولا امتعك وتمتعيني وقمت منزل أيدها تحسس على زبري بصت في عيني وقامت مقربه شفايفها مني وباستني قولتلها تمام تعالي علي السرير قلعتها الروب اللي لابساه وانا قلعت البنطلون والتي شرت وفضلت معاها بالبوكسر والفراوله وزبري عامل خيمه كبيره في البوكسر فبقولها فكي كدا قلعت القيمص ونزلنا بوس ودعك في بعض انا باكل شفايها حرفيا وهي في دنيا تاني وايدها بتحسس علي زبري وانا بدعك بزازها بايد والايد التانيه جوا الاندر بلعب في زنبورها لقيتها اتشنجت ونطرت اول مره علي ايدي واعصابها سابت قمت منيمها علي سريرها وسيبتها تهدأ بس قلعتها الاندر والسنتيانه وقلعت انا كمان هدومي ونمت جنبها عريان وخدتها في حضني وكنت عارف ان صفاء بنتها بتتفرج علينا فبوستها وقولتلها بنتك بتتناك في الكليه من واحد زميلها اطمن قولت اسكتي هجيبه يتجوها قالتلي بجد قولتلها ايوه وهي واقفه ورا الباب بتتفرج علينا دلوقتى انصدمت وحبت تغطي لحمها قولتلها سيبي نفسك انا بقولك أنها بتتناك فهي فاهمه كل حاجه فمفيش داعي نخبي عنها حاجه بدأت تسيب نفسها بس خايفه ومصدومه سببتها تهدأ وقولتلها قومي البسي الروب علي الحم واخرجي ولعي فحم وتعالي قالت حاضر البنت حست بأمها طالعه فجريت اتكعبلت في الكرسي الكرسي وقع عمل صوت امها بصتلي قولتها اصبري البنت عدلت الكرسي بسرعه ودخلت اودتها الباب عمل صوت وهي بتقفله قولتلها تقدري تخرجي دلوقتي المهم طلعت وانا لبست البوكسر وخرجت وراها وقلتلها ندخل اكلمها واخرجلك خافت قولتلها متخافيش انتي مسلماني لحمك فمتخافيش قمت داخل علي البنت لقيتها متغطيه عالسرير وعامله نفسها نايمه قولتلها انا عارف انك صاحيه بس هسيبك براحتك جيت اخرج لقيتها قامت وجات جري عليا حضنتني قمت بايسها وبتقولي انا هايجه اوي ممكن ت وسكتت قولتلها العبي في نفسك شويه عقبال ما اظبط الدنيا مع امك واندهلك تيجي قالتلي طيب ممكن امصه شويه بس قولتلها ماشي سببتها تمص زبرى طلعت خبره بنت الشرموطة حسيت أن امها بتبص علينا من ورا الباب اندمجت مع البنت وفضلت انيكها في بقها بزبري وكنت هايج اوي من خبرة البنت وفكرة أن انا انيك البنت وامها بعلم بعض هيجتني اكتر فضلت تمص وانا ادخل زبري لحد زورها وأما تتخنق واحس روحها هتتطلع اقوم مخرجه منها وفضلت كدا شويه لحد ما نزلتهم في بق البنت خليتها نظفت زبرى وبلغت لبني كله وقمت خارج لامها لقيتها داخله عالمطبخ اتاكدت انها شافت كل حاجه قمت داخل قابلها يلا قالت حاضر جابت الفحم ودخلنا تاني قولتلها شفتي بنتك خبره اذاي قالت انت هتقدر تعمل حاجه معايا ولا كدا تمام ونكمل بكره وقفت وريتها زبرى وهو واقف بصت واندهشت قالت هو نزل ولسه واقف قربت منها وقولتلها دوقي كدا شفايف بنتك لقيتها هاجت وفضلت ترضع في زبري زي الطفل المحروم اللي ما صدق اتاري المره عندها عطش جنسي وما صدقت حد صحاها المهم وهي بتمص كنت واقف ورا الباب وحسيت لبنتها واقفه قمت رافع الدوليه وهمست في ودانها أدخل بنتك تساعدك لقيتها برقت وهزة رأسها موافقه لقيت نفسي فتحت الباب لقيت البنت اتخدت قولتلها ادخلي دخلت وهي عينها في الأرض مكسوفه قولتلهم بصوا احنا جايين نقضي مصلحه انتي هرجعلك جوزك وانتي هخلي اللي ناكك يتجوزك فمفيش كسوف ممكن نركز في الشغل عشان الدنيا تتظبط بداو يفكو الاتنين خليت البنت تقلع عريانه ونزلت علي زبري وقالت لامها اتفرجي واتعلمي المص فضلت تلحس في بضاني وعروق زبري وانا متمتع وامها مستغربه وبتقولها اتعلمتي فين ياشرموطه قالتلها انا اتناكت الىسنتين بتوع الجامع اكتر من النيك اللي اتناكتيه انتي من يوم ما اتجوزتي هناء هاجت واتعلمت من بنتها وفضلوا الاتنين يمصوا في زبري وانا متمتع وسايبهم وبعدين قمت رافع هناء لفوق وقمت بايس شفايفها وقولتلها جاهزه قامت حضنتني اوي قمت راجع بيها عالسرير ونيمتها وقمت رافع رجلها وقولت للبنت حطي كسك عند رأس امك تلحسلك مسكت زبرى وبفرش كس هناء لقيتها غرقانه وفي دنيا تاني وكل اللي عليها حرام عليك البنت حست أن امها صوتها هيعلي ريحت كسها علي شفايف امها وقالتلها الحسي كسي يالبوي وسيبي الشيخ يشتغل دخلت راس زبري وخرجتها لقيتها بتزوم وتترعش وبتنزل قمت مدخله كله في كسها وهي من الوجع عضت كس بنتها اللي صوتت وكتمت بقها بسبوسه وفضلت سابت زبري زي هو جوا كس هنا وصفاء قامت تدعك كسها وتقولها كدا ياشرموطه تعضي كسي قالتلها نار جوا ياصفاء كسي نار قالتلها ما انتي بتتناكي من دكر مش جوزك اللي بيجيب ويسيبك وينام فضلنا نضحك وانا التدين انيك الوليه أطلعه وادخله براحه وبنتها لفت حضنتها وبتبوس فيها وتقفش لبزازها وانا سرعت النيك وبقيت ارزع وهي تنزل شهوتها لحد ما لقيتها راحت وغمضت عينها وافتكرناها نامت قمت مخرج زبري منها وسحبت البنت تحت مني لقيت هيجانها سابقها وقالت براحه عليا قولتلها متخافيش هنيكك بحنيه وقمت ماسك رجلها فتحتهم وفضلت افرش كسها وطيزها بزبري ولقيت طيزها واسعه وهي ساحت وهاجت اكتر قمت مدخل راس زبري في طيزها صرخت وبرقت قولتلها ايه هي مفتوحة سبيني اكمل ريحت امها فتحت لقيتني بنيك البنت ضحكت ونامت تاني فضلت ارزع فيها مره في كسها ومره في طيزها اخرج زبري من هنا تحطه هنا والبنت تترعش وتنزل علي زبري لما خلاص كنت هجيب قمت منزل عليهم وهما نايمين ورحت عند رأس البنت قولتلها نظفي ياشرموطي مسكت زبري وفضلت تمص وتبلع لحد ما نظفته قمت ماسك الشمع وبقيت ابله من كس الدوليه ولبني وعملت الفحم والبخور وخلصت وهي فاقت علي رنة تليفون جوزها بيقولها أنه بيحبها ومش هيعمل حاجه تزعلها وفضلوا يحبوا بعض شويه البنت اتعدلت ونزلت تمص في زبري وتقولي زبرك سره باتع قولتلها لسه انتي دورك بكره وقمت لبست هدومي ونزلت منتظر .